skip to Main Content

خرید هدیه تولد برای پسر بچه ها ممکن است ساده بنظر برسد. اما با توجه به تفاوت های روحی و رفتاری پسر بچه ها در سنین مختلف پیشنهاد می شود که در هنگام انتخاب هدیه دقت بیشتری داشته باشید. البته این یک قانون کلی نیست و مهمترین معیار انتخاب هدیه برای هر کودکی در نظر گرفتن علایق و روحیات او است. در هر صورت ما تصمیم گرفته ایم تا در این مقاله بر اساس آمار پرفروش ترین محصولات اسباب بازی فروشی ها، بهترین هدیه ای که می توانید برای پسر بچه های با سنین مختلف خریداری کنید را به شما پیشنهاد دهیم.

 

ایده کلی هدیه تولد برای پسر بچه ها

هدیه تولد برای پسر بچه ها

در یک نگاه کلی می توان گفت که پسر بچه ها مخصوصا در رده سنی ۷ تا ۱۲ سال به اسباب بازی هایی که برگرفته از نقش قهرمانان در فیلم و انیمیشن ها هستند، علاقه زیادی نشان می دهند. امروز نیز صنایع اسباب بازی سازی بسیار متاثر از چنین فیلم ها و کارتون هایی، محصولات خود را طراحی و روانه بازار می کنند. پیشنهاد می شود در هنگام انتخاب هدیه تولد برای پسر بچه ها ابتدا قهرمان مورد علاقه آنها را بشناسید و سپس خرید خود را انجام دهید.

گرینه دیگر اسباب بازی های ورزشی است که در خانه هم قابل استفاده هستند. همچنین بازی های رایانه ای، ایکس باکس و سونی نیز از محبوب ترین سرگرمی های پسر بچه ها در بازه سنی گسترده است. اسباب بازی های آموزشی نیز بطور ویژه برای رده های سنی مختلف تولید می شود که نه تنها نقش سرگرمی را دارند، بلکه به آموزش مفاهیم مختلف در سنین ابتدایی و یا بالا بردن اطلاعات عمومی، قدرت تمرکز و بهره هوشی آنها کمک می کند.

بیشتر بدانید: انتخاب اسباب بازی های بی خطر برای کودکان

هدیه تولد برای پسر بچه های ۱ تا ۴ ساله

هدیه تولد برای پسر بچه ها

در این سنین اسباب بازی برای کودکان بیشتر نقش یک وسیله برای رشد مهارت های همه جانبه او را دارد. بنابراین اگر پسر بچه شما در این رده سنی قرار دارد، هدیه‌ای را برای تولد او انتخاب کنید که هم نقش سرگرمی را داشته باشد و همین اینکه به رشد ذهنی و خلاقیت های او کمک کند.

برای پسر بچه های زیر یک سال انواع عروسک های شخصیتی پسرانه به خصوص انواع پارچه ای، پلاستیکی، کوکی و دست ساز پیشنهاد می شود.

برای بالای یک سال نیز کتاب کودکان، اسباب بازی های ساختنی و پازل مثل لگو، خمیر بازی، و یا اسباب بازی های آموزشی همچون ست های دکتری و باغبانی که که بتواند مفاهیم و یا کلمات مختلف را به کودک یاد دهد، بهترین گزینه هستند. 

بیشتر بدانید: اسباب بازی لگو چیست؟

هدیه تولد برای پسر بچه های ۷ تا ۸ ساله

هدیه تولد برای پسر بچه ها

 در این سنین پسر بچه ها به اسباب بازی های کنترل از راه دور علاقه مند می شود. مدل های مختلفی از ماشین و موتور، قطار و یا هواپیماهای هدایت شونده در این دسته جای می گیرند. اگر هم که قصد انتخاب بازی های ویدئویی و یا رایانه ای را برای او دارید، بازی هایی با سناریو مشابه مثل ماشین مسابقه ای می تواند هدیه جالب برای پسر بچه ها باشد. همچنین انواع تفنگ آبپاش و تیر پرتابی نیز برای این رده سنی پیشنهاد می شود.

بیشتر بدانید: انتخاب و نگهداری صحیح اسباب بازی برای کودکان آلرژیک!

هدیه تولد برای پسر بچه های ۱۰ تا ۱۲ ساله

هدیه تولد برای پسر بچه ها

پسر بچه ها در این رنج سنی اصولاً به بازی های فکری گرایش بیشتری پیدا می کند. این بازی ها می تواند به تقویت و رشد ذهنی آنها کمک کند. پیشنهاد می شود تا سری به مغازه های اسباب بازی فروشی بزنید، محصولات این چنینی زیادی را می توانید برای پسر بچه های ۱۰ تا ۱۲ ساله پیدا کنید. برای اسباب بازی های فکری، نسخه های کامپیوتری و ویدئویی نیز به وفور وجود دارد. اما در هر صورت والدین باید مراقب باشند تا کودکانشان از افراط کردن در این بازی ها خودداری کند.

 

فروشگاه اینترنتی تینی وینی

با اطلاعاتی که در این مطلب در اختیار شما قرار گرفته است، اکنون انتخاب هدیه تولد برای پسر بچه ها شاید آسانتر شده باشد. یک مورد دیگر که پیشنهاد می شود تا قبل از خرید به آن توجه داشته باشید دقت در انتخاب فروشگاه های اسباب بازی است.

اگر فرصت کافی برای چرخیدن در بازار را ندارید، حتما یک گزینه مطمئن را برای خود در نظر داشته باشید. فروشگاه های بزرگی که همه نوع اسباب بازی مورد پسند کودکان در آن وجود داشته باشد. چنین مکان هایی انتخاب را برای شما راحت تر می کند.

تینی وینی یکی از قدیمی ترین و بزرگترین مراکز تولید و عرضه اسباب بازی برای دختر بچه ها و پسر بچه های در رده سنی مختلف است. شما علاوه بر خرید حضوری می توانید کلیه محصولات این فروشگاه را در وب سایت اینترنتی تینی وینی مشاهده کنید.

 

Back To Top